Förlåt.

Halloj!
Jag vill börja med att "be om ursäkt" för att jag inte bloggade igår, men jag hann verkligen inte, satte mig inte ens vid datorn.
& sen vill jag säga att det kanske inte kommer något videoinlägg utan att presentationen av hästarna kommer skriftligt istället för att mitt youtubekonto funkar inte.. Är hemskt ledsen men jag kan tyvärr inte göra något åt det.
Men igår så var jag i Örebro med hela familjen i stort sätt hela dagen. När vi kom hem gjorde jag, syrran & mamma oss i ordning för stallet. När vi kom dit så red jag Finesse (det gick helt sjukt bra trots att hon hade stått dagen innan & inte blivit riden så mycket dom andra dagarna innan), Josse red Symfo samtidigt & Symfo var jättepigg & det var riktigt kul att se & så tränade dom på att gå på tygeln också, jätteduktiga! Sen red jag Olivia & mamma longerade Spirit. Olivia var sjukt het i galoppen & det var jättekul, för hon har alltid varit snabb & framåt, men det har liksom inte varit någon "glädje-energi" utan bara att gon springer för att hon springer, konstigt uttryckt men hoppas ni förstår. Så det var verkligen jättekul att hon var så duktig - ska nog rida henne idag med, det är kul att rida henne! Jag tror nog att Spirit också var duktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0