Om idag & lite mer

Hallåhallå!
Nu har jag varit på middag & suttit typ 3 minuter vid datorn?
Så nu ska jag blogga lite här tänkte jag.
Berättar litegrann om dagen (lite mer detaljerat) & sen skriver jag lite om vad jag tänkte göra imorgon.

Idag: Först gick jag upp & åt frukost, fixade mig osv. sen åkte jag & kollade på min systers dansuppvisning & hon var jätteduktig - det var många också! Efter det åkte jag hem & åt sen stalle & red ut i det hemska vädret med Hanna & Nickan, det var roligt men kallt & blåsigt/halt/lerigt osv. Vi skrattade otroligt mycket! Hoppas vi kan göra om det där igen!
Sen när vi hade ridit klart så fick jag inte ens upp käkremmen för att jag var så kall! Men efter ett tag så funkade det ju. När vi kom hem duschade jag & fixade mig lite smått på den lilla tid jag hade på mig, sen var det.. mot middag! & det var jättetrevligt som jag hade trott! Sen skulle jag ha sovit hos Ellen också, men så blev det inte! Blev verkligen skitledsen för det..♥
Imorgon: Imorgon hade jag tänkt åka & köpa ett par stallskor, har haft converse i stallet hela tiden tills nu & nu är dom både för små & jag fryser ju förfasen ihjäl när jag har dom på mig! Inte så konstigt kanske eftersom att dom är skittunna, har "lufthål" på sidorna, är alldeles för små & lite trasiga här & var. Sen ska jag ju självklart till stallet också & kanske gå litegrann med Symfo eftersom att hon gick ganska hårt idag när vi red ut & sen ska jag rida dressyr med Finesse.
Kanske gör något mer, julpyntar lite i mitt rum eller något sånt, städar. Jag vet inte än, någonting mer ska jag ju iallafall göra. -blogga också (såklart).
/Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0